WALKING TRAIL INTO THE TAROKO NATIONAL PARK!! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu WALKING TRAIL INTO THE TAROKO NATIONAL PARK!! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

WALKING TRAIL INTO THE TAROKO NATIONAL PARK!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

27 December 2013 | Taiwan, Taipei

ADVENTURE TIME!!!
WALKING TRAIL INTO THE TAROKO NATIONAL PARK!!

Cliffs, caves and waterfalls…..

It was a very nice day!!

JAZEKER. Taiwan is mooier dan ik had gedacht. Schoner dan ik dacht. Goedkoper dan ik dacht. Lijkt minder op China dan ik dacht. De vakantie is VEEL BETER dan ik had verwacht!! Veel luxe en prachtige CULTUUR, NATUUR en ARCHITECTUUR!!!

Vanochtend eerst heerlijk ontbeten in het vijf sterren hotel. Daarna zijn we helmen gaan ophalen en begonnen met een TRAIL. Een mooie wandeltocht in Nationaalpark Taroko. Vele hogen bergen met prachtige uitzichten, grotten en watervallen. Heel speciaal is de kloof welke heel diep en smal is. Dat is echt PRACHTIG!!

We hebben echt genoten van de PUURHEID VAN DE NATUUR!! Geen auto’s of andere zaken, enkel NATUUR!!

Daarna zijn we via een mooie route langs de oostkust richting Taipei gereden. We zijn door de 12.9km lange tunnel gereden. Dat is de op 1 na langste tunnel van ASIË!!

Rond 17.00 uur kwam ik weer bij het Riviera Hotel aan en….kreeg de sleutel… om weer naar een extra grote MASTERBEDROOM te gaan. Dat is geluk hebben. De kamer is ongeveer 15x4,5 m2 groot.

In de avond ben ik ongeveer 1,5 uur daar het centrum van Taipei gelopen.

Het was wederom een mooie dag!!

Dit was het weer: bewolkt, frisse wind maar wel 100% DROOG!!

Groeten uit Taipei,
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Sjuul

LEKKER OP VAKANTIE NAAR TAIWAN EN HONG KONG!!

Actief sinds 27 Dec. 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 13905

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 03 Januari 2014

TAIWAN + HONG KONG

Landen bezocht: